Kundeoppfølging ligger som basis i programmet. Her får man oversikt over all historikk på hver enkelt kunde. Alle tilbud, kontrakter og andre aktiviteter blir lagret og kan enkelt hentes frem via kundebildet.
Hver selger har sin egen dagbok og aktivitetsliste som brukes som utgangspunkt for å jobbe med pågående tilbud, prøvekjøringer etc.
I vår ny neste versjon av kundeoppfølgingsmodulen lagres også kundekjøretøyet i kontaktbildet. Dette gir nye muligheter til å følge opp kunder ved å gjøre utvalg basert på bildata. Dette betyr at selger kan for eksempel kjøre en kampanje mot sine kunder via sms, mail, flettebrev eller en kombinasjon av dette.
Systemet lager en naturlig kundeoppfølging i forhold til hvor kunden er i kjøpsprosessen. Dette innebærer oppfølginger ved tilbud, kontrakt, overleveringsoversikt samt kundeoppfølginger etter levering med mer.
Triolink kundeoppfølging tilfredstiller kravene fra importører i forbindelse med CSI målinger etc.