Driftsmeldinger – Hold musepeker over ikon for informasjon
Produkter / Tjenester | ( Fungerer ) ( Advarsel ) ( Feil ) | |
Triolink programvare | ||
Triolink Takst | ||
Rødboka | ||
Finn.no | ||
Support telefon - Send mail til support@triolink.no ved lang ventetid |
Logg driftsmeldinger
29.06.2017 Kl 12.02 – Feilen er rettet hos finn.no – Lagre annonsene det gjelder på nytt i Triolink eller vent på den daglige oppdateringen som blir kjørt for å rette dette.
29.06.2017 Kl 08.09 – Vi ser at enkelte kjøretøy blir annonsert på finn.no med feil tegnsetting. Dette gjelder Æ, Ø og Å i annonser. Vi er på saken!
26.05.2017 Kl 11.09 – Feilen hos Rødboka skal nå være rettet og Triolink fungerer som normalt.
26.05.2017 Kl 09.13 – Vi har for tiden problemer med rødboka som gjør at dere kan få feilmeldingen “No space left on device”.
Vi er på saken og håper på en snarlig løsning. Vi beklager dette!
28.04.2017 Kl 13.30 – Support telefonen skal nå virke som normalt igjen.
28.04.2017 Kl 09.13 – Vi har for tiden problemer med telefonsystemet pga strømstans.
Opplever du feil med Triolink, send melding til support@triolink.no så hjelper vi deg så raskt som mulig. Vi beklager dette!
19.04.2017 Kl 08.58 – Feilen skal være rettet hos Rødboka og våre systemer fungerer som normalt.
19.04.2017 Kl 08.30 – Rødboka er varslet om feilen og vi håper den blir rettet snarest.
19.04.2017 Kl 08.13 – Vi opplever for tiden problemer med Rødboka! Dette gjør at enkelte ikke får logget på Triolink. Vi beklager dette og er på saken.
18.04.2017 Kl 15.48 – Våre systemer skal fungere som normalt.
18.04.2017 Kl 14.49 – Vi opplever for tiden problemer med Rødboka! Dette gjør at enkelte ikke får logget på Triolink. Vi beklager dette og er på saken.
07.04.2017 Kl 13.23 – Våre systemer skal fungere som normalt.
06.04.2017 Kl 20.54 – Feilen skal nå være rettet hos Microsoft, og våre systemer skal fungere som normalt.
06.04.2017 Kl 18.12 – Det oppleves enda enkelte feil på våre systemer, vi beklager dette!
06.04.2017 Kl 15.45 – En server hos vår leverandør Azure er nede og skaper problemer for våre systemer. Windows er på saken!
Du kan følge med på saken her: Se info her på Azure sine nettsider og se når (Web Apps) er i orden igjen for NORD-EUROPA.
Dette kan medføre problemer med innlogging i Triolink & Triolink Taks, samt at det kan forekomme en del feilmeldinger. Vi beklager dette!
06.04.2017 Kl 12.28 – Enkelte kunder opplever feilmeldinger og får ikke logget inn i Triolik & Triolink Takst. Vi jobber med å få løst problemene. Vi beklager dette!